lördag, oktober 29, 2005

Stora pubrundan

Jag har precis kommit hem från stora pubrundan. Stora pubrundan innebär att man dricker en stor stark på varje nationspub i Uppsala. Eftersom Stockholms var stängd ochj kön på ÖG var ofattbart lång så drack vi dock två öl vardera på Norrlands och Värmlands. Men jag vill nog ändå påstå att vi klarade vårt uppdrag med bravör. Om någon vill protestera så är ni välkomna att skicka ett mail. Just nu så är jag tyvärr väldigt berusad, så skicka helst imorgon.
Kram
/Mattias

2 kommentarer:

Karolina Lassbo sa...

En Uppsalabo som hänger på studenthak! Härligt! Jag är också uppsalastudent, men jag har aldrig gjort stora pubrundan, dvs alla 13 på en o samma kväll va? Men jag vet andra som har gjort! Fabulous!

Mattias sa...

Haha. Ja, tro det eller ej, men det finns faktiskt en del studenter som fortfarande vistat på studenthaken. Ja, man ska göra alla ställen samma kväll, dock går det egentligen bara på onsdagar då Stockholms har öppet. Men vi gjorde det näst bästa skulle man kunna säga.