onsdag, oktober 19, 2005

Ångest, nu som bok

Webbsidan dagensbok.com är en mycket bra sida, där en ny bok - som titeln tämligen tydligt anger - recenseras varje dag. Idag recenserades boken Ångest av Christer L Nordlund. Huruvida boken är bra eller inte har jag ingen aning om, däremot var själva recensionen träffsäker som få. Jag fick faktiskt själv lite dåligt samvete när jag läste den, gå in och läs den du också (särskilt du Micke, särskilt du).

Läs recensionen


För övrigt så såg jag att Mats Hård har givit ut sin blogg Konsten att förlora i bokform. GIF-supportern Hård skriver så här om boken: "Det är hårda pärmar. Jag använder den till att slå mig själv i huvudet varje gång jag tänker på Allsvenskan."
Det tycker jag var en bra inställning. Men jag är övertygad om att det som finns innanför pärmarna också kan vara av stort värde. Jag tänker i alla fall inhandla den.


Inga kommentarer: