söndag, oktober 02, 2005

Less

Varför kan inte saker bara rulla på som man vill någon gång? Varför måste man gå och bli kär i fel person och sedan inte ens vara medveten om att man faktiskt är kära i henne förrän det är försent. Nu sitter jag ju fast i kompisträsket sedan länge och har ytterst begränsade möjligheter att göra någonting alls. Men det hade nog inte varit så mycket att göra ändå, hon står nog ganska många trappsteg över mig vilket som.

Undrar om jag bara har extrem otur som alltid blir kär i personer jag inte kan få, eller om det är något undermedvetet jäkelskap som gör att jag faktiskt blir kär i dem just för att jag inte kan få dem. I så fall skulle jag vilja ha numret till någon riktigt skicklig psykolog som kan lösa det åt mig, för så här kan jag inte ha det.

Inga kommentarer: