lördag, oktober 29, 2005

Axel är cool

När jag gav exempel på coola människor för någon dag sedan så glömde jag bland mina vänner och bekanta bort att nämna Axel. Det kan tyckas vara en petitess, men om jag nu ska nämna några få så måste han vara självskriven. Axel är kanske den allra coolaste människa jag har träffat, han är åtminstone där uppe i toppen med Ingela. Om Axel och Ingela skulle bli tillsammans - chansen är inte gigantisk, vad jag vet har de aldrig ens träffats - så skulle de med lätthet kunna bli ett av världens coolaste par. De skulle överglänsa David och Victoria med ena handen på ryggen och kanske till och med kunna tävla med Bruce och Patty. Kort sagt, Axel förtjänar att omnämnas och nu har jag rättat till mitt tidigare misstag.

Mitt sista sms inatt kom aldrig fram, skönt. Det stod i och för sig ingenting farligt i det, men det stod absolut ingenting vettigt heller.



Inga kommentarer: