tisdag, oktober 04, 2005

Psykbryt

Jag är rädd för att jag håller på att bli galen. Jag skulle hålla en presentation på skolan idag, och i och för sig så var jag väl i ärlighetens namn inte så värst påläst (hade underskattat textens svårighet lite grann), men jag tyckte ändå att jag hade tillräckligt med kött på benen för att kunna genomföra en hygglig presentation. Väl där så fick jag temporär jätteblackout och fick inte ur mig ett vettigt ord. Det hela slutade med att läraren fick gå in och mer eller mindre (mest mer) ta över hela spektaklet för att rädda det hela något. Det var inte alls roligt. Och nu, när jag var på väg hem från skolan så kändes det som att varenda människa stirrade på mig när jag promenerade förbi dem. Så om det kommer någon dag inom en nära framtid då det bara står rappakalja här, så vore jag tacksam om någon eventuell läsare (jag är väldigt skeptisk till att jag faktiskt har några läsare) kunde larma polisen eller psyket eller var man nu bör ringa.

Inga kommentarer: