måndag, oktober 03, 2005

Liket lever!

Sundsvall tvålade dit Häcken med 3-0 och plötsligt har man börjat känna ett visst hopp igen. Dock ska det fortfarande till ett smärre mirakel. Hoppades på att de skulle visa matchen på puben, men det gjorde de naturligtvis inte. Fick istället sitta och se AIK ta sig tillbaka till allsvenskan (grattis Gnaget) tillsammans med en bunt halvgalna supportrar.

Jag börjar bli osäker på om jag faktiskt är kär eller inte. Ska man inte kunna vara ganska säker på sådant när man levt så länge som jag? Jag är i alla fall inte helt övertygad. Hon är en toppentjej och varje minut jag tillbringar med henne är riktig kvalitetstid, men kärlek? Njaa.. oklart. Finns det inget bra sätt som man kan få svar på såna saker? Kvällstidningarna brukar ju köra självtester om allt möjligt. Om någon på Expressen läser det här; jag önskar en rubrik inom kort "Testa dig själv. Är du kär?"

Återstår att se när jag somnar ikväll. Lider av sömnlöshet sedan någon vecka tillbaka, men ett tidigt insomnande ikväll vore välkommet.

Inga kommentarer: