måndag, oktober 23, 2006

Silly season 2007

Om man är lagd åt det hållet så kan man idag läsa i en av lokaltidningarna att Giffarnas Owen Price tycks missnöjd med hur han behandlats av tränaren.
"Det känns som att jag inte fått en ärlig chans" säger Price, som nu är osäker på om han vill stanna i klubben.

Enligt mig är den stora frågan snarare hur Gif Sundsvall ens kan överväga att vilja ha honom kvar. Tämligen säkra källor gör bland annat gällande att han under hela säsongen varit ett stående inslag på Sundsvalls krogar.

Om jag fick bestämma vore det solklart. Ge båda britterna silkessnöret och ge deras platser i truppen till egna, förmodligen mer motiverade, juniorspelare.

Den ärliga chansen kanske kommer den dag man själv börjar ta elitidrotten på allvar. Där ingår knappast krogbesök under säsong. Eller hur, mr. Price?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har för mycket ledig tid på dagarna, då får man fantasi..kanske borde koncentrera mig mer på annat..topp hemligt projekt - låter farligt..du får väl ta me 17 skaffa en hemtelefon så jag kan ta reda på din lilla secret då!