lördag, oktober 28, 2006

Glädjebesked

Både Owen Price och Chris Cleaver har tydligen gjort klart att de kommer att lämna Gif Sundsvall till nästa säsong. Det är något av det mest glädjande jag har hört på väldigt länge.

När andra lag värvar brassar värvar vi.. britter! Klart som fan att det går åt helvete. Men nu är vi kvitt dem i alla fall. Bara att vänta och se vilka genidrag man kommer med inför nästa säsong.

I övrigt är jag less. Det känns som att jag har stått och stampat så länge att golvet börjar bli utnött. Det är tråkigt hemma och det är tråkigt borta. Där någonstans känns det som att alternativen tar slut.
Jag försökte göra något drastiskt för att rädda situationen. Satte in pengar på ett spelkonto och loggade in för att tjäna ihop en flygbiljett på internetpoker. Tyvärr var jag hundra kronor fattigare (hundra kronor som jag egentligen inte hade råd att förlora) på några få minuter, varför jag snabbt skrinlade de planerna.
Nästa steg blir väl att råna en bank eller nåt. Men riktigt så desperat lär jag aldrig bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har länge planerat ett bankrån nu, vi behöver någon som kör flyktbilen om du är intresserad?