söndag, augusti 20, 2006

Dagen innan måndag

Håhåjaja.
Så sitter man här igen en söndagkväll. Trött och sliten, men ändå inte alls speciellt sugen på att gå till sängs. Det är ju inte som att jag har någon speciell tid jag måste kliva upp.

Men imorgon ska bli dagen då jag tar tag i saker och ting!

Mina nycklar är försvunna/förlagda. Det finns vissa indicier som pekar mot att det fanns alkohol med i bilden då de avlägsnades ur min ficka. Jag får göra en rundvandring imorgon och se om någon vänlig själ har hittat dem. Det är en av de saker som jag ska ta tag i.

Saker att ta tag i måndagen den 21/8

  • Leta efter nyckelknippa
  • Söka arbete
  • Gå på banken
  • Städa lägenheten (åtminstone for show. Plocka lite så att det vid en första anblick ser välstädat ut)

Så har jag smakat lammkött också. Det var faktiskt väldigt gott. Jag tror dock inte att det är något jag kommer att fortsätta med särskilt ofta. Men man ska förstås aldrig säga aldrig...


Varför är Saida död nu när man behöver henne?

1 kommentar:

Anonym sa...

Lammkött? Å herrejistanes...