fredag, december 07, 2007

We're not in Kansas anymore

Den här dagen har börjat bättre än någon har gjort på länge. Ett samspel av olika faktorer ligger bakom detta:
  • Jag har faktiskt fått åtta timmars sömn inatt. Relativt utsövd med andra ord.
  • GIF värvar Robert Mambo Mumba OCH Billy Berntsson. Dessutom sägs det att det ska mycket till om Micke Lustig försvinner innan sommaren.
  • Rufus does Garland: karln är ett geni, en showman av sällan skådat slag. Han kommer att kunna nämnas i samma andetag som Sinatra ganska snart, jag är övertygad.

Men... varför ska folk vara så konstiga? Jag vill ogärna behöva behandla folk illa för att slippa leva ensam resten av livet. Ska det vara så svårt? Förändring måste till.. nu!


Och vad kom den där sista pricken ifrån? Jag får inte bort den. På det sättet är den är alldeles för lik en dålig tanke

Slösa inte för mycket energi Yoyo. Jag gillar dig.


Oh, do it again.

I may cry no, no, no, no, no, but do it again.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Mattias, såna fina ord. Jag blir riktigt, riktig glad!