onsdag, juli 25, 2007

the Comeback

Gissa vad: det här blir det första inlägget jag skriver sedan mitten av december. Något oseriöst kan tyckas, men vad fasen... alla epoker har en uppgång, en storhetstid och till sist ett fall. Jag vill ogärna jämföra den här bloggen med mer kända epoker som epoken antika Rom, epoken Stormaktstiden eller epoken Zinedine Zidane; men den i sammanhanget minimala epok som var den här bloggen tog slut någon gång i december månad år 2006. Nu är det istället dags för efterföljaren att påbörja sin klättring mot skyarna.

Allt som står här ovanför är egentligen bara en dålig ursäkt. Faktum är att jag sitter på Telia i Birsta och har långtråkigt och därför har bestämt mig för att försöka skriva lite. Håll dock med om att den officiella förklaringen ser bättre ut. Faktum är dessutom att mitt liv har förändrats en del på sistone. Här är några av anledningarna:

  • Arbetet (som just nu inte ens existerar) kommer i höst få ge vika för vidare studier.
  • GIF Sundsvall går faktiskt hyggligt i Superettan = en mer harmonisk tillvaro för mig.
  • Jag har långt gångna planer på att skriva någon form av bok (sådär, nu är det offentliggjort. Nu kan jag inte bara vika ner mig hur som helst och komma undan med det).


Jag återkommer med nya inlägg så snart något av intresse händer.



Fan! Att man inte kan hålla sig borta.

Inga kommentarer: