söndag, januari 01, 2006

Nytt år, nya förhoppningar

Nyårslöften 2006:

• Bli snygg
• Bli driftig
• Bli glad

Önskningar:

• Arbete
• Tillhörande fet lön till punkten ovan
• Bostad
• En fin tillvaro
• Att Sverige tar guld i fotbolls-VM
• Att Oasis släpper en platta som är lika bra som Morning Glory



Ska man verkligen kunna få ihop det här? Jag är tämligen skeptisk just nu, men det är ingen panik. Jag har ju trots allt 364 dagar på mig. Jag får börja med det lilla. Bli glad borde inte vara så svårt. Ett löfte är trots allt ett löfte, men löften man ger till sig själv är en aning lättare att bryta än andra. Därför ger jag löftet till alla er som läser detta. Slå mig hårt i huvudet eller kalla mig för elaka öknamn om jag bryter mot dem. Tack på förhand.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag önskar mig en fin frånvaro.