fredag, juli 21, 2006

I maklig takt på väg

Just nu: Himlen är grå, visserligen i en ljus nyans, men ändå grå. Man kan tycka att det borde påverka mitt sinnelag, men just nu känner jag mig väldigt väl rustad för att stå ut med lite gråtrist mörker. Fredagen har ju anlänt. Om två timmar sitter jag på cykeln på resa mot ytterligare dryga två dagars ledighet.

Imorgon: Farmor fyller år. Respektingivande 81 år närmare bestämt. Jag vet precis hur det kommer att bli:
"Jag har lagat lite mat. Det är inte så mycket, men ta för er ni."
"Ta lite till."
"Ät mer nu, så att det tar slut någon gång."
"Efterrätt. Ät mer efterrätt."
"Kanske lite kaffe och kakor? Ta en bulle till du."


Tugg, tugg. Svälj. Glufs, glufs!

I'm lovin' every minute of it!!!


Hon ska få skivor i present. Björn Olsson. Visserligen brända, men ändå. Jag tror att hon kommer att få ut mycket nöje av dem.


Two hours and counting...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»