tisdag, juli 18, 2006

Böcker, böcker

Det går tungt med sommarläsningen just nu. Så fort man ger i sig i klinch med en klassiker så förlängs lästiden något. Jag vill ju hinna plöja mig igenom så många böcker som möjligt i sommar.
Som tur är har jag åtminstone inte ett särskilt ansträngande arbete, så jag hinner avverka X antal sidor per dag samtidigt som jag får betalt för det.

Just nu: Bröderna Karamazov

Kommande:
Dårskaper i Brooklyn
Flickan som lekte med elden
Caiprinha med döden
Kafka on the shore
Anna Karenina

Det är så mycket man vill hinna med. Men är det sommar så ska det tamejfan läsas också! Dessutom kommer det ju en helt ny sommar om bara ett knappt år, förhoppningsvis innehållandes en semester. Det känns definitivt inte fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»