måndag, november 19, 2007

Alive and kickin'

Ok. Så var man här igen. Lite fantasilös kanske, men jag hade sagt att idag skulle bli dagen för min återkomst. Har egentligen en massa som jag borde skriva, men jag håller tyst av hänsyn till både mig själv och andra.

Fantasilös: kanske borde jag profilera bloggen, välja ett tema. Lyrik?Fotboll? Ensamhet? You name it... Det får vara som det är så länge.

Jag kan försöka mig på en minilista i alla fall. Topp tre just nu:

1. Frank Sinatra - högst otippat. Men när de där jävla trumpeterna kommer in och ackompanjerar Ol' blue eyes' röst i !I get a kick out of you" så är det svårt att inte le.

2. Bandy - förra året skulle jag gå på alla matcher. Det blev till sist... noll. Jag ska slå det i år, jag lovar.

3. Den Stora kärleken - de börjar bli några stycken nu. Undrar just hur många man kan ha innan det slutar räknas?


"Moon River, wider than a mile,
I'm crossing you in style some day.
Oh, dream maker, you heart breaker,
Wherever you're going I'm going your way.

1 kommentar:

Linda sa...

Denkan! Vad roligt att du är tillbaka. Jag ska verkligen följa din blogg nu... Frank Sinatra är fantastisk, alltid. Fly me to the moon, när han gör den med storband, då är den makalöst medryckande. Kommer du på kalaset på lördag då? Kram.