onsdag, maj 17, 2006

Livet är hår(d)t

Det finns en blogg som heter Konsten att förlora, som var i ropet för ett tag sedan. Den bloggskribent som ansvarade för bloggen hette Mats Hård, det visade sig senare att han inte var på riktigt.

Jag är på riktigt.

Mats Hård mådde ofta dåligt av alla förluster som han, i sann fotbollssupporteranda, tvingades utstå.

Jag börjar mer och mer förstå hur han kände sig.

Mats Hård hade i alla fall en flickvän, två till och med.

Det har då fan inte jag, inte ens det har gubben där uppe unnat mig.

0-2, 1-2.

4 kommentarer:

Anonym sa...

unnat dig? hur är det med förtjänat?

Anonym sa...

Hoho... Den där "anonymous" vet hur man levererar svidande kommentarer, iaf...

Nä fan, Matte. Det är inte lätt. Två inlägg på rad (om än med långt mellanrum) på riktigt deprimerande teman. Ryck upp dig!

Anonym sa...

kom igen... nya inlägg krävs! Det är fan snart fotbolls VM och inte ett enda inlägg... skandal säger jag!

Anonym sa...

Ja, jag håller med. Skandal...